Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel

pchelka

offlinepchelka blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
29281 odwiedzin | wpisów: 75, komentarzy: 172, obserwuje: 34

Pomóżcie

autor: pchelka blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Po bardzo długim czasie oczekiwania na bramę - wkońcu doczekalismy się informacji, że w sobotę będzie montaż. Czekaliśmy na bramę 3 miesiące (miałobyć 6 tygodni). Dopiero po wysłaniu oświadczenia, że jeśli zamówienie nie zostanie zrealizowane do 02.04.2017 r., a my zrezygnujemy z usług tej firmy i zażądamy zwrotu zaliczki coś drgnęło. Teraz mam prośbę, czy mógłby nam ktoś napisać na co zwracać uwagę przy montażu bramy, nie chcemy czegoś przeoczyć - mam nadzieję, że nie zrobią czegoś źle. Zawsze pozostaje jeszcze reklamacja. Ale już mamy dośc tej firmy, do tej pory udawało się trafiać na bardzo kompetentne firmy. Jak widać nie zawsze jest idalnie...


Komentarze (2)
autor:koliberek  dodano: 2017-03-29 | 22:17:28
Bramę obejrzyjcie sobie przede wszystkim od uszkodzeń mechanicznych, bo te nie podlegają reklamacji - jakieś zarysowania, wgniecenia itp. Brama musi być postawiona w pionie i poziomie, bez tego źle będzie się opuszczać i podnosić. Kompletność pilotów. Papiery gwarancyjne. Przy Was powinni podłączyć automatykę do prądu i "pokazać", że opuszcza się i podnosi się bez żadnych oporów. Tak było u mnie. Wszystko spokojnie i gładko poszło. Nie wiem, co poza tym można zepsuć przy montażu bramy. Powodzenia z ekipą i spokojnie, raczej nie postępuje się tak, że jak Inwestor pogrozi paluszkiem, to Sprzedawca od razu chce coś na złość zrobić. Będzie dobrze :)
Odpowiedź do koliberek
autor:pchelka  dodano: 2017-03-30 | 20:12:30
Dzięki.